2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Interaktyvi ekspozicija "Kaip auga žodis" - II

Paskutinė projekto diena - pati atsakingiausia. Baigiamasis renginys išaugo į didžiulę interaktyvią ekspoziciją “Kaip auga žodis”, išdėstytą skirtingose mokyklos vietose. Net 14 skirtingų vietų mokyklos erdvėje, 14 skirtingų užduočių kiekvienam, norinčiam vienai dienai tapti tyrėju ir išsiaiškinti, kaip vis tik auga žodis... Kiekvienai užduočiai vadovavo garsų tyrėjai ekspertai - projekte dalyvavę antrokai, pasisikirstę grupelėmis, kurie geranoriškai ir nuoširdžiai dalinosi savo kūrybiniais atradimais, džiaugsmais ir patirtimi su visa mokyklos bendruomene.
 
Tęsiame kelionę....
  • Didžiausio pasisekimo sulaukęs VISATOS GROJARAŠTIS buvo įkurtas aklinai užtemdytame sargų kambarėlyje. Tarp tamsoje žybsinčių šviesos efektų, besisukančių žvaigždžių ir planetų vaizdų, jaukiai sukritę į sėdmaišius klausėmės planetų skleidžiamų garsų: Marso, Neptūno, Veneros, Jupiterio.....
  •  Smuiko klasėje įsikūrė trys SKAMBANTYS PAVEIKSLAI. Čia demonstruoti paveikslai su vaikų sukurtais įgarsinimais.
  • Prailgintos dienos grupės kambarėlyje visų laukė ŽODŽIADARYSTĖ IR ŽAIDIMAI - žodžių sudarymo pratybos ir žaidimai su žodžiais.
  • Mokyklos kieme ieškojome KALBOS PERLŲ. Jais tapo senoviniai, reti projekto metu žodyne rasti lietuvių kalbos žodžiai, kuriuos piešėme, kabinome tarp stulpų, skaitėme, aidavome. Visi su didžiausiu entuziazmu vartė lietuvių kalbos žodynus ir ieškojo to vienintelio, ypatingo, unikalaus kalbos perlo, praturtinančio kalbą.
Ieškokite tęsinio....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą