2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Interaktyvi ekspozicija "Kaip auga žodis" - III

 Paskutinė projekto diena - pati atsakingiausia. Baigiamasis renginys išaugo į didžiulę interaktyvią ekspoziciją “Kaip auga žodis”, išdėstytą skirtingose mokyklos vietose. Net 14 skirtingų vietų mokyklos erdvėje, 14 skirtingų užduočių kiekvienam, norinčiam vienai dienai tapti tyrėju ir išsiaiškinti, kaip vis tik auga žodis... Kiekvienai užduočiai vadovavo garsų tyrėjai ekspertai - projekte dalyvavę antrokai, pasisikirstę grupelėmis, kurie geranoriškai ir nuoširdžiai dalinosi savo kūrybiniais atradimais, džiaugsmais ir patirtimi su visa mokyklos bendruomene.

Tęsiame kelionę...
  • KLAUSYKLA įsikūrė mokyklos kieme esančiame beržyne. Čia, jaukiai įsikūręs pievutėje, galėjai stebėti dangumi plaukiančius debesis, klausytis vėjo garsų, o paskui  čiupti anglies gabaliuką ar iš spyglių, žolių surištą teptuką, mirkyti jį tušo kibirėlyje ir  čia pat vietoje piešti vėjo šnaresį. Didžiulės piešinių paklodės buvo čia pat džiaunamos ir tvirtinamos skalbinių segtukais.
  • Užsukę į biblioteką, pateko į KALBYKLĄ. Čia savo jėgas galėjai išbandyti imdamas mikrofoną į rankas ir improvizuotai garsindamas per televizorių be garso rodomą filmuką. Užduotis ne iš lengvųjų, bet labai linksma ir užkrečianti tiek vaikus, tiek suaugusius.
 
  •  Muzikos kabinete visų laukė GARSADĖŽĖ. Šioje vietoje vyko garsiniai eksperimentai su skambančiais ir nelabai skambančiais daiktais. Visi garsai buvo užrašinėjami ir klijuojami ant sienų, spintų, grindų, durų....
  • Aktų salėje išaugo ŽODŽIŲ DĖLIONĖS.  Vaikai galvojo žodžius ir dėliojo juos iš įvairių medžiagų: akmenėlių, kriauklyčių, lego detalių, medienos, popieriaus juostelių, kankorėžių....
  • Kieme ėmė tekėti ŽODŽIŲ UPĖ. Ant kiemo plytelių kreidelėmis visi piešėme žodžius.

  • Antrokai kvietė į savo klasę, kurioje vyko FILMO PERŽIŪRA. Pailsę nuo veiklų, visi galėjo peržiūrėti dokumentinį filmą apie projekto veiklą.
  • DOVANA. Kiekvienas renginio dalyvis šventės pabaigoje gavo ypatingą dovaną - žodį, kurį turės auginti, puoselėti ir prižiūrėti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą