2012 m. balandžio 18 d., trečiadienis

Apšilimai. I projekto diena


Pirmoji projekto diena prasidėjo netikėtai ir keistai. Kartu su kūrybos agentu Andriumi vietoj aktoriaus Ryčio atėjo... Rimas, pro šalį ėjęs pensininkas.





Laimei, netrukus viskas stojo į savo vietas - Rimas nusiplėšė ūsus... Pirmoji užduotis buvo skirta susipažinimui. Po jos - pirmoji refleksija. Aptarėme, kas patiko/nepatiko, kaip sekėsi, kas buvo sunku/lengva... 


Susipažinome su Ryčiu Saladžiumi. Ilgai kalbėjomės apie aktoriaus profesiją. Rytis pasakojo apie filmus, serialus, spektaklius, kuriuose vaidino. Ilgai netilo vaikų klausimai...


Mokėmės išgirsti save, kas vyksta klasėj, už klasės durų, mieste, pasaulyje, kosmose, visatoje...


Nupiešėme žodį ir išsiuntėme jį toli toli, į patį visatos vidurį.


Pirmosios dienos užduotys:
  • Susipažinimas. Visi stovi ratu. Pirmasis sako savo vardą kiekvienam skiemeniui sukurdamas gestą, judesį, veiksmą. Pvz.: Ma-ri-ja, sakydamas Ma - daro bangą ranka į dešinę, -ri - suploja rankomis, -ja - pašoka. Visi pakartoja šiuos judesius, tardami vardą su judesiais. Tada savo vardą sako antrasis asmuo. Visi kartoja, pakartodami ir ankstesnius vardus su judesiais.
  •  Impulso siuntimas.
  • "Dėmesio ratai". Vaikai atsigula ant grindų, užsimerkia ir klausosi.
Pirmasis dėmesio ratas - išgirsti tik save (kvėpavimą, pulsą, širdies plakimą, rūbo čežesį).
Antras dėmesio ratas - išgirsti tai, kas vyksta klasėje, artimiausius kaimynus (jų kvėpavimą, širdies plakimą...), tolimesnius kaimynus, garsus, kurie yra šiapus durų ir langų.
Trečias dėmesio ratas - išgirsti tai, kas vyksta už durų, langų, mokyklos ribų.
Ketvirtas dėmesio ratas - išgirstai tolimiausią garsą, tai, ką sunkiausia išgirsti. Koks tai garsas? Kas jį sukelia? Aptarimas ir pasidalinimas įspūdžiais. Ką pavyko išgirsti? Ką buvo lengva/sunku išgirsti? Kodėl? Kas trukdo vykdyti užduotį, nubloškia į kitą dėmesio ratą? Kas išgirstama net to nesiekiant ir nenorint?
  • Pasirinkto žodžio piešimas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą