2012 m. balandžio 19 d., ketvirtadienis

Apšilimai. II projekto diena

Diena prasidėjo išgalvota kalba. Ryčiui gaidžiu užgiedojus, visi imdavo kalbėti savo sugalvotais žodžiais ir garsais, bandydami vienas kitam ką nors papasakoti. Visi nusprendėme, kad tai - labai smagu. O svarbiausias dienos atradimas buvo išvada, kad net nežinant žodžių reikšmės susikalbėti vis tik galima...



 Paskui atidarėme "Pandoros" skrynią. Rytis pavirto garsą įrašinėjančiu prietaisu, mes traukėme iš namų atsineštus daiktus, vaidinom, klausėme ir raidėmis užrašinėjom, kokius garsus jie skleidžia. Manote lengva? Pabandykit užrašyti, kokį garsą skleidžia gintaras ar pomidoro sėkla...


Atliekant šią užduotį, labai pravertė profesionali Ryčio pagalba.


O kur dar žodžių žaidimai ir žodžių dainavimai ( lijo laleno, dilgėlė dilgeno, duonos duoklę duok....). Čia ir muzikos mokytoja Rasma prie mūsų prisijungė.


Antrosios dienos užduotys:
  • Išgalvota kalba. Pas vaikus ateiti kalbant išgalvota kalba. Paaiškinus taisykles, kartoti žaidimą - po bet kuriuo metu duodamo ženklo (gaidžio kakariekavimo) visi pradeda kalbėtis savo sugalvotais žodžiais ir garsais. Po sutarto ženklo (vištos kudakavimo) žaidimas baigiamas.
  • Pandoros skrynia. Praėjusią dieną vaikams buvo skirta namų darbų užduotis - surasti ir atsinešti iš namų kokį nors įdomų daiktą. Vaikai iš eilės vaidina atsinešto daikto garsą, bando spėti, koks daiktas skleidžia tokį garsą ir jį užrašyti.
  • Žodžių dainavimas. Sėdint ratu siunčiami žodžių junginiai, kiekvieno vaiko kartojami 5 kartus bangos principu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą